2013. június 2., vasárnap

Kezdődik - 1*

És meg is hoztuk az első részt!!! Nem tudom mit írhatnánk még ide XD


Jó olvasást és légyszi komizzatok! :D 



Niall 
Új ház, új vidék, új suli....új élet. Egy új suli miatt elköltözni Írországból...remek...ráadásul ha az ember még egyedül is van..mégjobb. Még egy mély lélegzet és leszállok a repülőről. A cuccaim már megvannak, de hol van a kolesztársam. Amikor a suli igazgatóját felhívtam azt mondta kiküld elém egy diákot. Ahogy kétségbeesetten próbáltam hívni a dirit elém vágott egy hordár én pedig sikeresen átestem rajta.... 

Harry

-Hé! Haz..szerintem az a szőke lesz az.-éppen twitteltem a telefonomon mikor Liam benyögött valamit..
-MI van? Amelyik a földön fekszik?? Én ilyen gyökeret haza nem viszek.-Szóltam vissza keményen.
-Harold! TE akartál velem jönni és épp ezért jöttünk a Te kocsiddal úgyhogy ne nyafogj nekem, és különben is nem te fogsz vele egy szobában lakni!
-Nyugi Liam! De figyi..tényleg be akarod hozni a koleszba..csakmert úgy tudom hogy ott nem nagyon szabad állatot tartani....talán ha zacskót húznál a fejére....
-Harry most már állítsd le magad...menjünk és segítsünk neki...
-Jó..de én hozzá nem nyúlok-suttogtam
-Mi van???
-semmi semmi!..menjünk...

Niall
Egy magas barna hajú srác nyújtotta a kezét, miközben próbálkoztam felállni...kevés sikerrel. Mögötte egy göndör hajú fiú állt és..most komolyan rajtam röhög???
-Szia! Liam vagyok...öhm..ne segítsek?
-Oh akkor biztosan te vagy a szobatársam.-mondtam rámutatva. A göndör már majdnem megfulladt a röhögésben....
-Niall vagyok!-mutatkoztam be végül, miközben Liam segítségével feltápászkodtam.

Harry

-Harry szedd már össze magad.-szólt hátra Liam
-Oké..erre van a kocsi szőke!
-CSAK Niall.-vicsorgott az új fiú... Én meg majdnem megint elröhögtem magam.
Már útban voltunk visszafelé mikor Niall elővett egy szendvicset...muszáj volt ráordítanom..
-HÉÉ!A kocsimban nincs zaba!!!
-De éhenhalok..két órája ettem utoljára...
-LESZAROM!Kiszállhatsz azt mehetsz gyalog zabagép!!!
-HARRY kussolsz!NIALL nem eszel a kocsiban! -ordibált Liam.
ezután csendben telt az út..néhány perc múlva meg is érkeztünk a sulihoz...a kapuban Zayn cigizett...jellemző..Liam nem nagyon kedveli Zaynt de egy próbát megér:
-Liam..odamennél és kérnél nekem Zayntől pár szál cigit?
-Na persze Harry...
-Ő meg kicsoda?- kérdezte a Szöszi Zayn felé biccentve...
-Csak Zayn..nem kell róla többet tudnod..csak kerüld el!-javasolta Li
-Nem a róla beszéltem..hanem arról ott a bejáratnál.
-Csak most vettem észre hogy Louis az ajtóból figyel minket...mikor találkozott a tekintetünk elfordította a fejét és felénk indult...én is kiszálltam a kocsiból hogy segítsek felcipelni a csomagokat.
-Látom egy új stréber- nézett Niallra Lou..megint a kedvenc csíkos fölsője volt rajta..hát igen 2 évvel ezelőtt kapta tőlem a szülinapjára...akkor még jó haverok voltunk: én, Liam, Lou és még Zayn is...de azóta minden megváltozott..Mióta Zayn apukája meghalt. Próbáltunk neki segíteni de ő elzárkózott...a jegyei leromlottak, rászokott a cigire és még ki tudja mit csinál....Lou viszont nem volt hajlandó magárahagyni ennek pedig az lett az eredménye hogy a Fekete Lout is magával rántotta lefelé...Lou volt a legjobb barátom..és ha nincs Liam talán én is velük süllyedtem volna..elkezdtük kerülni egymást, Zayn beszólogat, Liam pedig mintha már utálná őket...így szakadtunk kétfelé....
 Lou hirtelen felém fordult...találkozott a tekintetünk, neki pedig egy elégedett mosoly terült végig az arcán. Mielőtt visszamosolyoghattam volna Liam közbevágott...

Liam
Harry le sem vette a tekintetét Louisról...és mi több Lou is Harryt bámulta....de nem..Louis megváltozott...Nem hagyhatom hogy Harry is egy legyen közülük..
-Segítenél végre.-Vágtam közbe

-Öhm..én..jah.khöm igen persze.....
-Remek akkor menj oda Niallhoz és vedd el tőle azt a bőröndöt mielőtt beszarik alatta!



Harry
Odaléptem az ír sráchoz akinek a feje már ijesztően vörös volt..Mikor próbáltam kivenni a bőröndöt a kezéből arrébb lépett:
-Megy ez egyedül is-nyöszörögte..szemet forgattam de felkaptam egy másik poggyászt és elindultunk a befelé..
-Zayn arrébb mennél? - kérdezte Liam idegesen. Zayn válaszként kiverte Niall kezéből a cuccait...Lou felnevetett... 

-Liam! nem is mondtad hogy új barátnőd van...hol festeti a haját..csak mert tök ugyan olyan mint a csajomé.-szólt be már megint Zayn.
-Igazad van Zayn..bár ehhez a frizurához miniszoknya illene.-folytatta Louis-nem igaz szivi?-most meg rákacsintott Niallra..a szőke ledobta a cuccait és elindult Loui felé:
-Fogjatok le srácok, nehogy nekimenjek!!!- keménykedett Niall.
-Húha vigyázz Louis az Ír csávó befeszült. -röhögte a Fekete.közben Niall odasúgta:
-Fiúk..fogjatok már le!...-Én elvigyorodtam és megfogtam az egyik kezét hogy hátrarántsam...Liam viszont nem volt vicces kedvében....
-Ha most nem fogna le Harry szétverném a pofád! -Ordibált Niall..nekem pedig el kellett fordulnom nehogy elröhögjem magam...
-Zayn takarodj el az ajtóból a másik buzival együtt!-Lefagyott a vigyor az arcomról..megint kezdenek elfajulni a dolgok...

-Hogy mi buzik? Hát nem azért hoztad Niallt hogy ne unatkozz este??-vágott vissza Lou.most már Liam is eldobta a cuccokat, majd elindult a még mindig kerítésnek támaszkodó Louis felé ám Zayn elé lépett..
A Fekete elkapta Li vállát és arrébb lökte. Elkaptam Liam kezét még mielőtt visszaüthetett volna.
-Baszd meg Louis ezt mi a faszomnak kellett?!-Kérdeztem a Csíkost
-Mi van Liam elgurult a gyógyszered?
-Louis most már elég lesz!! Basztasd Zaynt! -Lout nem lehetett leállítani!

-Engedj el Harry lerendezzük!!!!-mondta Li.
-Lerendezzük?? Jól van akkor legyél lenn a pályán kilenckor!
-Rendezett bunyó? Juhéé! Szólok mindenkinek!
- Louis állj le nem lesz itt semmi bunyó-Próbáltam lebeszélni a fiúkat!

-Hagyd Harry ez a mi dolgunk.-mondta Liam és elindult a cuccokkal nyomában a szőkével, Zayn pedig a másik irányba...ketten maradtunk Louissal.
-Viszlát este-szólt oda Lou de én elkaptam a karját.
-És most elmondanád nekem hogy ez mire volt jó??!
-Az ő dolguk Harry!-kitépte a karját a kezemből és elindult.
-Hé Lou!-kiabáltam utána…lassan visszafordult..
-Mi va’?
-Én már nem ismerlek téged!



 

Reméljük első résznek elmegy ;)


Lara és Lucky *-*



3 megjegyzés:

  1. Nem rossz szerintem! én is várom a következőt de mielőtt rámennék a közzététel gombra annyit mondok hogy különös ez a kapcsolat a fiúk között, mert mindenhol majdnem azt olvasom hogy jóban vannak ez pedig már más:D siessetek, és nyugi ha tetszik másnak is az írásotok akkor több lesz a komment meg a nézetség is , hajrá! :) *Mel

    VálaszTörlés
  2. Omg *-* nagyoooon jó most találtam ide de ez elképesztő *----*

    VálaszTörlés