2014. január 18., szombat

Első nap a suliban-18*

sziasztok! Szeretnénk jó olvasást kívánni és sajnálattal közöljük ,hogy még nem jutottunk el a 18+-os részig:(  ...Sorry ;)







Harry

Átöleltem Louist, hátamat a falnak döntöttem. Jó volt vele beszélgetni. Végre ,igazán dumálhattunk. Nem csak cseszegettük egymást vagy idegesítettük a másikat. Hüvelykujjammal lassan simogattam hasfalát. Éreztem rajta a tusfürdőmet, de a bőrének még így is tipikusan sajátos illata volt. Ez nagyon tetszett.. kedveltem ezt az illatot. Néztem az arcát ahogyan lassan lecsukódnak a szemei. Félhomály uralkodott a szobában hiszen felhőtlen éjszakánk volt, így láthattam ,hogy mosolyog. Visszagondoltam az imént történtekre magyarázat után kutakodva. Teljes kudarc. Nem tudnék magyarázatot találni. Ahogyan nézett rám olyan volt mintha ő kérte volna. Nem szólalt meg, csak egyszerűen ahogy nézett és mikor elhajolt egyszerűen eluralkodott rajtam a pánik hogy elszalasztom a pillanatot. Hát cselekednem kellett...vajon behunytam a szemeimet.nem tudom. Abban biztos vagyok ,hogy neki tuti megfeszült a tekintete. Vajon mit gondolhatott abban a pillanatban. Nem volt egy nagy csók ,hiszen csak ráeröltettem számat az övére. Ahogy elhajoltam tőle szembesülnöm kellett a tényekkel hogy mit is tettem...egy utolsó buzinak éreztem magam és ki nem állhattam ezt az érzést. Eluralkodott rajtam a síhatnék...megráztam a fejem.Louis jól mondta..megtörtént .Kész. Nincs mit tenni. Behunytam a szemeimet és közelebb húztam magamhoz Lout. Vettem egy mély lélegzetet és vártam hogy az álmaim elvegyék minden gondolatomat.Reggel a wekkerem idegesítő folytonos csengésére ébredtem.Csukott szemmel nyúltam az éjjeliszekrényemhez és elkezdtem csapkodni míg le nem csaptam az órát.Fáradtam ejtettem le a kezemet...aztán szembesültem a ténnyel, hogy hétfő van.Idegesen nyitottam fel a szemeim.Louis arca vészesen közel volt enyémhez..és akkor a vicces igazság az volt..hogy Louison vagyis Louis mellkasán aludtam míg ő átölelt.Mint mint mindig-gondoltam.Lassan felültem és óvatosan keltegetni kezdtem Lou-t hisz 20 perc múlva 8.
-Louis elkésünk!-kiáltottam ,,óvatosan,, a fülébe mire ő csak megrázta a fejét és morgott egyet.
-Louis..mennünk kell Niall-ék már várnak. -Akkor még várhatnak.. -Louis..AZONNAL KELJ FEL! -Jól van már fennt vagyok!-tornázta magát ülésbe. -Menj öltözni én megyek a fürdőbe. -Oks..-kivettem a szekrényemből a mai napra szánt ruháim. -Siess Louis! -OKÉ!-bementem a fürdőbe és elvégeztem a reggeli teendőim.Még mindig a csók járt az eszemben.ő nem taszított el...és ezt nem tudtam mire venni.Talán csak a megdöbbenéstől...A hideg is kirázott amikor megölelt valaki hátulról.És az a valaki Louis volt. -Mi az?-kérdeztem. -Szeretet hiány..-motyogta a nyakamba.Ezen elmosolyodtam.. -Siess és már megyünk is..hol a suli cuccod...? -A suliban a szekrényben.... -Akkor majd segítek a háziban... -Ömm..köszi de az egyik gyíkarc már megírta..hála Zaynnek...
-Hát persze. - néztem tükörképének a szemébe. -Ne izélj! A lényeg hogy kész van. Nem?-tárta szét karjait. -De persze. -Fordultam vele szembe. -Kajáljunk. -Benne vagyok. -Nyomás!-kezdtem el sprintelni lefelé. Ő utánam futott és mikor már a földszintre értem leugrott az ötödik lépcsőfokról és mellettem landolt. Ahogy lábai nagy csattanással érték a földet a zajra hirtelen megálltam. -Csá!-kócolta össze a hajam egy forgás kíséretében , majd az étkezőasztalhoz ült. Az asztalon egy levél várt minket: Jó reggelt fiúk! Kaja a hűtőben! Harry ,ha hazaértél csinálj valami kaját. Anyu azt üzeni ,hogy lehet ,hogy csak holnap ér haza. Én pedig éjszakázok. Jah ..egyébként Louis. Ne aggódj a képek miatt..nálam jó helyen lesznek. Oh..még valami- ennek sosem lesz vége...-öcsi az egyik munkatársam odaadta a számát egy barna hajú, göndör ,álomszép szemű srácnak...ez az ő elmondása. De persze erről fogalmad sincs... Holnap találkozunk. Gem -Megölöm a nővéredet...egyszer úgyis megteszem. -dobolt ujjaival az asztallapon. -Ő már sohasem változik meg.-gyűrtem össze a papírt, ami egy hárompontossal a szemetesben landolt. -Mit eszünk?-váltott témát Louis.
-Azt amit Gemma a hűtőbe rakott....-rántottam vállat. -Azon belül?-kérdezte szemetforgatva. -Mindjárt hozom...addig vedd a csukád...-a hűtőszekrényhez sétáltam és keresgéltem mikor megtaláltam...Gemma palacsintát csinált nekünk..CSOKIS PALACSINTA! Hirtelen valaki megemelte az egyik lábam és egy cipőt próbált felhúzni rá.. -Louis..egyedül is menni fog..és Gemm csinált nekünk csokis palacsintát! -Kakaó! -csattant nevetésbe..ezzel piszkált régebben folyamatosan..mert hogy én kávé helyett mindig kakaót iszok..ő meg teát..Ezért ő -persze hogy a saját elmondása szerint TEÁTRÁLIS..Na mindegy -Tea! -nevettem vele..-Ha nem akarunk elkésni akkor gyorsan együnk aztán húzzunk.. -Oks..-és beleharapott a csokis palacsinta másik felébe (aminek a másik fele az ÉN SZÁMBAN VOLT!! ) -Finom...-nyammogta.Én meg még mindig ledöbbent fejjel álltam-vagy görnyedtem-vele szemben. -Na menjünk én jól laktam.-törte meg a kínos csendet. -aha..-és én követtem ki a kocsiig.. -Umm Harry nem zártál ajtót 1..2 Nem vettél kabátot...3. Nincs rajta a bal lábadon a cipő-Nevetett..de teljesen igaza volt...így gyorsan visszafutottam és felkapkodtam magamra mindent. Miután bezártam gondosan az ajtót lenyeltem az utolsó adag palacsintát és bevágódtam a kocsiba.
Rutinos mozdulatokkal fordultam meg. Kezemet az üléstámlán pihentetve néztem kifelé a hátsó szélvédőn. -Kösd be magad!-adtam ki az utasítást.Meg sem moccant. Nézett rám és vigyorgott.-Nem érted?!-csak még nagyobb vigyorra húzta a száját és elkezdte rázni a fejét. Vissza fordultam mikor már egyenesben voltunk és beletapostam a gázba. Ekkor egyik kezével magafelé fordította az arcom, másikkal a szám felé nyúlt és letörült róla valamit. -Csokis maradtál.-mondta még mindig mosolyogva, miközben visszadúlt az ülésbe és LENYALTA UJJÁRÓL A CSOKIT. Néztem mozdulatait ,elégedett arcvonásait... -Harry! Odafigyelj! -rántotta vissza a kormányt ,én pedig a fékbe tapostam. Ennek köszönhetően Lou elég rendesen lefejelte a műszerfalat. -Jól vagy..ne haragudj.. -Igen ,persze semmi..gond-válaszolta ám halántékán legördült egy apró vércsepp. -Bassz ki Lou!-elkezdtem zsepi után kotorászni mikor megcsörrent a telefonom. -Mi van!?...Nem...sietük...akkor ott...hát..a saroknál..szia!! -Ki volt? -Liam megint idegeskedik...-motyogtam és ismét könyékig merültem a kesztyűtartóba, zsepi reményében.
-Haz..hagyd nem fáj és nem is látszik..-én persze most nem rá figyeltem csak arra hogy találjak egy kibaszott zsepit..amit meg is leltem.Óvatosan a sebhez emeltem és letöröltem.Visszagondolva a törtétekre elég ironikus..Ha bekötötte volna magát-vagyis hallgatott volna rám-akkor nem történt volna meg ez. -Köszi..-motyogta.Én pedig elvesztem kék íriszeiben.Csak bámultuk egymást aztán egy hangos autó dudálás és ráeszméltem, hogy az út közepén állunk a kocsival. -Francba..-gyorsan megismételtem a kulcs elfordítását és elindultunk...de azt még láttam hogy a mögöttünk lévő sofőr beint nekünk..én ezen csak mosolyogni tudtam.Louis még mindig a homlokán lévő sebet törölgette-bár nem is vérzett már. -Louis..kösd be magad..-ezennel nem ellenkezett és bekötötte magát..de szerintem már hiába hiszen odaértünk a koleszhoz ahol 2 ideges fejjel találtuk szembe magunk és egy higgadttal..lehet tippelgetni , hogy ki volt a higgadt vérű.Már csak 4 perc és becsengetnek. Francba... -Felkészültél a mai napra?-kérdeztem mosolyogva hiszen ma remélhetőleg nem válik el tőlünk Zaynnel hogy a drogos diákokhoz szegődjenek..Bár ők még soha nem drogoztak..de sokszor kerültek bajba ezek miatt ,a hülyék miatt. Louis biccentett és én leparkoltam.Kiszálltunk és én kivettem a táskám a hátsóülésről.
Louis is ezt tette majd mikor felnézett rám én a srácok felé biccentettem. Gondterhelten kifújta haját a szeméből majd elvigyorodott és a hátamra simítva a kezét meglökött kissé. -Tudjátok ,hogy mi az az óra???-toporgott Liam. -Neked is jó reggelt...-nézett rá szúrós szemekkel Lou. -Voltak...kisebb gondjaink. -sandítottam Lou felé. -Sebaj. Itt vagytok nem..akkor menjünk!-Zayn ledobta a cigijét ,eltaposta és megindult befelé. -majd beszélek vele.-Suttogott Lou. Egy bólintással nyugtáztam majd Zayn után indultunk. Liam mellém lépett és átdobta kezét a vállamon. -Mizu?-Nézett a szemembe. -Mi lenne? -Hát...minden rendben volt. Látom nem vesztetek össze szóval fél siker...Tudtatok dumálni? -Persze..milyen anyáskodó valaki ma reggel. -bokszoltam oldalba. -na de kisfiam..azért megfésülködhettél volna! -hona alá szorította a fejem és össze vissza borzolta a hajam. -Na ne mond!-löktem rajta egyet és ő elengedett.-mindketten jót nevettünk majd az előttünk masírozó Louisra és Niallra néztünk. A szöszke valami csokifélét nassolt. -Ez meg?-mutattam rá. -vettem neki az autómatánál. Ott hisztizett hogy fennhagyta a pénzét...éshát..nem volt kedvem visszamenni.-magyarázta Li. -Kérsz.-tolta Niall Lou orra alá a csokit. El tudom képzelni Lounak hogy kikerekedhettek a szemei...Eltolta niall kezét egy "Nem!!" -kíséretében és felgyorsítva lépteit előrébb ment zaynhez. Niall megállt ,hátra fordult és mágrántotta a vállát. -Ne aggódj, ő ilyen.-mondtam neki. -Én megpróbáltam.-motyogta teljesen elszontyolódottan. -Hagyd rá. inkább addj nekem a csokidból.-mondta Liam és és harapott egyet Niall trutyis...öhm..csokijából. A szöszinek elégedett vigyor ült ki az arcára. Mikor liam észrevette grimaszomat elvigyorodott. -mi van..én vettem!
-Oks..akkor egyétek meg..apa és anya-nevettem fel..devalójában kicsit zavart hogy Louisék nem nagyon várnak meg...Gondolom Zayn meg a büszkesége..meg persze az egója..Sajnos aggódásom Liam is észrevette és fejével előrebökött. Én meg csak bólintottam. -Gyertek mutassuk meg hogy...minket nem lehet lerázna..-adta az ötletet Li. -Oksi -helyeseltem.Előre lopóztunk és én hátulról ráugrottam Louis hátára aki ezt nevetve fogadta. -Zayn..mért kerülsz minket?-kérdezte Liam. -Nem kerüllek titeket na gyerek..még elkésünk. A nap hátralevő részében Zayn feloldódott mellettünk..a nagyszünetben viszont bejött az igazgató és magához hivatott minket.A sablonos kérdések után-meg persze az alapos lecseszést követően-mivel észrevette hogy nincs már ellentét köztünk-..mármint én meg Zayn közt még egy kicsit fennáll...de nem nagyon..-elment és nem nyaggatott tovább. Az osztálytársaink mind megbámultak ötünket.De mikor Taylor és a picsabarátnői mellénk tipegtek a 20 centis magassarkúikban az maga volt a csúcspont.. -Szóval újra 4-en..vagyis 5-en...? Ki ez a kis szöszi?-Liam a szöszi elé lépett-mármint Niall elé-és mivel nem a szíve csücske a csaj megvédte az ír barátunk. -Hagyd békén! Ő nem lesz a célpontod, világos? Gyere szöszi..veszek neked csokit..-simogatta meg védelmezően Niall fejét amin még én is meglepődtem.Aztán elsétáltak minden bizonnyal a büfébe.Így a csaj engem kezdett hülyébnél -hülyébb kérdésekkel bombázni.
-Harry-nézett végig rajtam-rég láttalak. És Louis. Hát...veled meg mi tört...
-Taylor...ehhez most rohadtul nincs hangulatom ,úgyhogy légyszíves fogd be a .. -Te kussolj Zayn! Senki nem kérdezett! -Mit akarsz Tay-toporogtam sürgetőn. -Érdekelne ki az a srác Liammel...ő is új? -Igen az, de mejd biztos elolvashatod a bemutatkozását a suliújságba...még valami?? Nem akarlak titeket fárasztani csak.. -Hát ez nem jött össze, úgyhogy kérlek fejezd be amég nem késő.-drámázott Lou összekulcsolt ujjakkal. -Szerintem mennünk kéne órára.-tettem Louis vállára a kezem. -Órára?...-Zayn ,te mióta jársz be órára? -Mit érdekel?.. -Oh ..én kérek elnézést-emelte maga elé kezeit a csaj, majd ismét elvigyorodott.-látom összebarátkoztál Perrie Edwardscal.. -Kivel?-fordultunk egyszerre Zayn felé Louissal, és meglátásom szerint elég kételkedő arcot vághattunk. Zayn viszont ránk sem hederített. -Evans...a neve.-pontosított zayn, de ezt elcseszte... -Ezt ő mondta neked-hunyorgott Taylor. -Te idióta, Perrieke a diri egy szem lánya!-Louis kiakadt. -Mi van??...nem értem ,hogy.. -Elmagyarázom oké?-Taylor rátette a kezeit zayn vállaira és mélyen a szemébe nézett. Edwardsnak hívják ahogy drága igazgatónőnket is, nem igaz. De. Gondolom azért mondott más nevet hogy bevágódhasson nálad..vagy hogy ne riasszon vissza hogy ki is ő valójában...-és csak mondta és mondta Zayn pedig egyre döbbent képet vágott.
Eltudtam képzelni hogy mekkorát koppant most Zayn.Hisz az igazgató nem nagyon csípi Zayn-t és ha kiderülne , hogy a lányával randizgat akkor még jobban meggyűlöli...Legbelül sajnáltam Zayn-t hiszen amint láttam és amint halottam nem kell fűzögetni-e olyan nagy erőfeszítéssel Perrie-t, és ha Taylornak igaza van akkor Zayn még nem feküdt le vele ami szokatlan..szóval Zaynnek tényleg nem ilyen..másrészt a csajt is sajnálom mert Zayn a csajokat úgy váltogatja mint én a zoknit.-elég gyakran. -Fogd be Taylor..és ha az igazgatónő lánya? Baszki! Ő akkor se fog kirúgni ugyanis..én és Perrie nem is járunk pont! A másik dolog, ne szólj bele hogy mit csinálok és kikkel találkozgatok, vagy éppen járok.Mert hidd el attól hogy nagynak képzeled magad attól még nem vagy az! És ha most megbocsájtasz..-Zayn kicsit arrébb tolta a csajt és kiment a teremből.Louissal hirtelen egymásra néztünk.Ki tudtam olvasni a szeméből az aggódást Zayn iránt.szavak nélkül is értettem, hogy utána akar menni.És miután biztatóan kékségeibe néztem egy hálás mosollyal Zayn után sietett. -Szóval Harry....-szólalt meg újra Taylor...-hogy-hogy újra együtt a csapat? -Taylor..Taylor..Taylor...megkérdezhetem,hogy mi közöd van hozzá? Már bocsi de nem akartam túl bunkó lenni..és most ha megbocsátasz..akkor én megyek.-És kikerülve Swiftet meg a hárpiákat megpróbáltam megkeresni Louis-t. Több-kevesebb sikerrel ugyanis sehol nem láttam őket..aztán Lou feje felbukkant amint egy padon ül a folyosón és Zaynnel beszél..gondolom kioktatja a Perrie ügy miatt..Odasétáltam hozzájuk és megkérdeztem, hogy segíthetek-e ..Lou helyeslően bólintott Zayn pedig csak bámult maga elé..aztán megtörte az időközben ránk telepedő csendet -Átejtett egy csaj-nevetett fel kínosan. -Hát Zayn nem sejtettem hogy eljön ez a nap is...-csatlakozott Lou. -Zayn..Perrie csak egyéjszakás kaland lett volna?-kérdeztem óvatosan.
-Hogy Perrie...nem..vagyis ..hát úgy értettem ,hogy azt...nem..nem tudom.-dadogta. Louissal mindent értően egymásra vigyorogtunk. Ekkor megszólalt a csengő. -Azt hiszem kimegyek a mosdóba ,de ti csak...dumáljatok. -Jelentette ki Lou...Jellemző. A folyosó másik végén egy csaj sietősen masírozott felénk könyvekkel a kezében ,táskával a hátán. Úgy tűnik késésben van. -Lou! Vigyázz! -Louis túl hirtelen állt fel a padról ,pont mikor az ismeretlen csaj oda ért hozzánk és sikeresen összeütköztek. A csajszi seggre esett és minden ami a kezében volt szanaszét szóródott. Lou majdnem ránk esett, de felemeltük a kezeinket. Zaynhez hozzá sem ért, az én tenyeremmel viszont találkozott a feneke. Visszalöktem az egyensúlyából kibillent srácot, aki azzal a lendülettel máris a lánnyal szemben térdelt és szedegette a cuccait. -Ne haragudj, kicsit szét szórt vagyok mostanában.-magyarázkodott. -Szét szórt mi?-Vigyorgott zayn. -Semmi gond. Az a helyzet ,hogy én meg kissé eltévedtem. Úgyhogy jóvátehetnéd azzal ,hogy megmondod merre van a biológia labor.-mondta miközben feltápászkodott. -Második emelet, folyosó végén jobbra az utolsó.-nyomta a kezébe a könyveit Lou. -Köszi.-mosolygott helyesen. -Oh, egyébként új vagy...nem nagyon láttalak még. -Igen, most kezdtem. Ez az első napom.-tűrte egy barna tincsét füle mögé. -Sejtettem, tuti kiszúrtalak volna korábban is.-Na tessék..Lou elkezdte.Vajon meddig tart még a flörtparti..
A csaj arca rögtön vörösbe váltott.Lou segített neki felállni a földről aztán kezdte előről. -Tudod, ha nem tudnál valamit akkor nyugodtan megkereshetsz a nevem Louis Tomlinson és te? -Eleanor Calder..-nyújtotta a kezét amit Louis kézségesen megrázott. -Akkor szia El -mosolygott rá..Mért nem rám mosolyog? Várjunk mi van???! -Szia Loui..-már is beceneveket ad neki hát ez kész..Mikor a csaj eltűnt a folyosón Louis felénk fordult. -2 perc..számoltam..de Zayn neked hogy sikerül 1 perc alatt ? -Úgy hogy még gyakorolj kicsit.. -Nem kéne menni? Becsöngettek..-szóltam közbe. -Ja akk menjünk..-pattant fel Zayn..mi ütött belé? Mikor beértünk a terembe a tanár még sehol nem volt.Taylor minket bámult...a hülye utánzattal együtt.Hát a már itt tartunk hagy pletykálkodjon a fehérnép .Megfogtam Lou arcát kicsit oldalra döntöttem és egy cuppanós puszit nyomtam az arcára.Louis arca a vörös árnyalatait kezdte felvenni.nem értettem mért.A csajok rögtön neki kezdtek a pletyka gyártáshoz amin én csak mosolyogni tudtam.Louis arca még mindig nem volt az eredeti, de már alakul.Megfordult Louis és kérdőn nézett rá majd elmosolyodott mikor látta hogy a Taylor klubb megnyitotta kapuját.Vette a lapot és egy puszit nyomott fejemre.
-Hátul leszek.-közölte velünk Zayn és befészkelte magát a terem sarkába. Én fogtam magam és a legközelebbi padra levágtam a táskám. -Tökéletes.-mondtam miközben leültem. Lábaimat a mellettem lévő székre tettem kezeimet a tarkómon összekulcsoltam. Lou felhúzott szemöldökkel nézett rám. -Mi van ..csak nem le akarsz ülni?-néztem rá nagy szemekkel. -Talán.-válaszolt széttárt karokkal. -Nem. Most haragszom rád. -Mi rosszat tettem Mr Styles. -Az a csaj....Mi is a..jah Eleanor.. -Csak nem féltékeny vagy. -kacsintott rám. -Nem csak ,nem értem hogy akkor most mi lesz a nővéremmel..a kórházban nagyon oda voltál érte. -a mosoly egyre nőtt az arcomon. -Baszd meg harry....Mondtam már...nem ismerte... -Aha..tudom én...várj csak itt van valahol a.. -Most meg mit csinálsz??-kérdezte.Kivettem a telefonomat a farmeremből és elkezdtem kutakodni rajta. -Mindjárt mondom is a számát... -Menj a francba. -mondta ,de már ő is vigyorgott. Lelökte a lábaimat ,én meg csak röhögtem. -Ez lesz az... Lou hátat fordított és pásztázni kezdte az osztályt. -Öhm...szerinted Liamék mit csinálnak....-lökött oldalba. Letettem a telefont az asztalra és az említett személyek felé fordítottam tekintetem. -Hát ez érdekes...folytatta Louis... -öhm..Liam mindig is egy kisöcsre vágyott..hát úgy tűnik Niall tökéletesen megfelel a célnak.-fintorogtam. -Te tudod...-nyugtázta lou miközben visszafordult. -Én nem..de szerintem ők sem...-ráztam a fejem.
Hirtelen három csengőszó ütötte meg a fülem .Mi már ismertük ,gondolom az újoncok miatt van. -Tűz van-üvöltötte Niall a hátsó padból mire mindenki vette a kabátját és ráérősen elkezdtek sétálni.Én csak röhögtem Niallon.Liam karjához bújt és nem mozdult.Louis vállba bökött. -Úr isten skacok! Az igazgató hívott kigyulladt a suli keleti része.-itt mindenki fejvesztve rohant kifele..és ki volt az az okos aki ezt beüvöltötte? Hát persze hogy Louis.Ennél a pontnál valaki felsikított. -VÉDJ MEG LIAM!!!!!!!!!!!!-üvöltötte Niall.Liam pedig próbálta lekaparni magáról a szöszit.Én és Louis csak röhögtünk rajtuk majd csatlakoztunk az osztályhoz.
*** Miután visszaértünk...csak a portáig jutottunk el mert kiderült hogy az új osztályokat akarták szívatni a nagyok ,de összekeverték az osztályokat így minket nem értesítettek erről..Be kell valljam..EZEK HÜLYÉK! De nem írunk legalább vagy 30 feladatot egyhuzamban.Louis is feledtébb örült annak hogy ,,lógtunk" az óráról.Miután letelt a felettébb ,,érdekes˝ óra.Elmentünk az ebédlőbe kajálni a srácokkal.

4 megjegyzés:

  1. Imádtam :D *_* kövit követelek most azonnal!!! :D *_*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszett! :) Gyorsan kövit! :)

    VálaszTörlés
  3. Neeee! Eleanor és taylor..már csak ti hiányoztatok... :P Siessetek a kövivel...mi lesz ennek a vége...ajaj.. :D *-*

    VálaszTörlés