2013. november 16., szombat

nem láttátok a fakanalat?-10*

Elérkeztünk a 10. részhez és szeretnénk Nektek köszönetet mondani amiért kitartotok mellettünk.a 18 feliratkozónak : Bella Styles ~camille Corina^^ Parker Amelia Rebeka Juhász K. xx Mia♥ Naomi_Styles Pakkör Pítör Manóó Maci or Teddy *-* Katicaaa9 . Wilkinson Leila Vicky ForeverYoungGirl Angel Dark V Tori Csillagpor) és persze a többi olvasónknak is. SZERETÜNK TITEKET!

Gemma
Nem tudom mit csinálhatnak a fürdőben de fura hangokat hallok....be kéne nyitnom,
vagy hagyjam őket, végül is örülnöm kéne hogy megint egymásra talált ez a két kis idióta, had beszéljék meg a dolgokat.
Elindultam a szobám felé ,de nem..ez nagyon nem beszélgetés...na jó..tudnom kell
mi van ott benn.Megtorpantam
..Mit mondjak ha benyitok? Találj ki valamit Gemm..áhh..meg is van...
Közelebb osontam és kinyitottam az ajtót..
-Hé nem láttátok a..-Ledöbbentem..megint mit alkotnak ezek??-..fakanalat?
A kádban Louis Harryn feküdt a szájuk szinte összeért Louis keze nem tudom hol lehetett de igen félreérthető volt.
Idióták..várom a magyarázatot ,de bármt is csináltak a végét tuti elbaromkodták..ez onnan sejthető hogy az öcsém keze louis hátsóján pihen.
-Hát...megcsúsztam a kövön miközben Harry engedte a vizet és hát..repültünk egy nagyot..ugye Haz?..-hadovált össze vissza.
Harry csak hümmögött.Most veszem észre: vagy a víz nagyon meleg vagy én zavartam meg valamit, de ezek ott ketten elpirultak.Louról nem tudom de öcsi nem az a pirulós fajta.Na jól van, a lényeg ,hogy ezt meg kell örökíteni.

-Milyen..fakanalat? A fürdőben?! Mit keresne egy fakanál a fürdőben?!-Mondta remegő hangon Louis.
-Gemma....Te fényképeztél?-szólalt meg végre Haz.Sőt rám is nézett..
-Áhh,én?Igen!!-Harry lelökte magáról Louist és felém kezdett baktatni
-Azonnal add ide a telefont!-kiabálta.Azt csak szeretnéd öcsi. 
-Háhá előbb kapj el! 
-Gemm! Add oda azt a rohadt telefont.-ha így akarja megszerezni:
-Mondtam már! Előbb kapj el!-Haz lassacskán felém kezdett csoszogni.De aztán egyre magabiztosabban gyorsította lépteit.
-Látom nem kell a teló.-vetettem neki oda gúnyosan.
 Louis olyan volt mint aki gyanít valamit
-Fakanál a fürdőben?..-ismételgette.Jó nem a legjobb alibi ,de...na jó azt hiszem Harry begyorsult. A szobámba futottam. Tisztára mint 5 évesen. Az ajtóban még megálltam. 
-Mi van öcskös rakétát ettél reggelire? -röhögtem és Kiöltöttem rá a nyelvem.
 -Gemmaaaa!!!!!!-üvöltözte, amin én jót vigyorogtam.
  Még az ajtót se kellet bezárnom mert a lépcsőn olyan ,,gyorsan" jött fel , hogy egy életig várhatom míg ide ér.
Rég hülyültünk már így..Amikor Harry felért.,azt hittem megfulladok .A ruhájából folyt a víz, haja az arcára simul és olyan vörös volt a feje mint a ráknak. -Gemma! Töröld ki! AZONNAL!
 -Mi van öcsi akarsz valamit? Vedd el tőlem!-Emeltem meg kezemben a mobilt. Erre ő csak egy gúnyosat vigyorgott és a középső ujját a levegőbe emelte. -Bocsi Louis után inkább nem. 
-GEMMA!!!! ADD ODA! És mégis mi a búbánatosra gondolsz! Hülye perverz képzelő erejű űrlény!!!
-Sértegethetsz ,de néhány perc múlva a képet feltöltöm a suli weboldalára..hacsak... 
-Hacsak mi ?!-Nézett rám reménykedve.
-Hacsak nem vállalod át a jövő hónapot a takarításból: te mosogatsz , te mosol fel és stb. Valamint : Nem PUCÉRKODSZ ITTHON TÖBBET! Világos?
-De ..én nem...ezt nem...
-Elvállalja!!-mászott fel a lépcsőn Louis. 
-Nagyszerű!-kiáltottam és odasétáltam hozzájuk hogy előttük töröljem ki a képet. Melléjük álltam és előrenyújtottam a karom hogy mindent láthassanak Ahogy rákattintottam a képre vigyor futott végig az arcomon.Harry köhögési rohamot kapott, Louis a tarkóját vakargatta. 
-Na mi lesz!-sürgetett Harry mire én kitöröltem a fotót.
 Persze azt nem tudják , hogy 3 másolat is lett belőle ..és , hogy én most csak az egyik másolatot töröltem.Mikor rámentem a törlés gombra  mindkettejük hangosan felsóhajtott. 
-Hát akkor viszlát fiúk..-futottam be a szobámba önelégült arccal.

Louis
Nem tudom mi ütött belém az előbb. Meg meg akartam csókolni. Milyen buzi vagyok.Ezt nem hiszem el.De valahogy Gemma szövege nagyon ferde.Még hogy fakanál...cc...persze ha nem jött volna be tovább mehettünk volna mint puszta csók....De benyitott  és ilyenekre nem kéne gondolnom!! Azt hiszem...ááá! Még hogy én őt ! Az viszont lehet hogy...hogy ..nagyon...hiányzik Hiányzik...rég hiányzik..,de ha el akarnám neki ezt mondani nagyobb ívben kerülne. 
Felültem a kádban....körülnéztem.Csak azt hallom ahogy ez a két hülye kergetőzik.A tét a ...KÉP! 
-GEMMA! -Próbáltam -feszülő gatyám ellenére- futni...ha ez kiderül...Gemma te szerencsétlen...felmentem a lépcsőn és pont elcsíptem a mondatok végét....
-Elvállalja!!-döntöttem Harry helyett.

Ahogy Gemma rákattintott a képre az arcom úgy fordult vörösbe...hihetetlen..ÉBRESZTŐ LOUIS! HARRY EGY FIÚ, akárcsak te....ismételgettem magamban.Csak a hiánya..igen nagyon hiányzott.Vizes gatyámra pillantottam.De attól hogy hiányzott valaki még nem kell rögtön leteperni..Dehát ahogy ott feküdt és rajta is látszott hogy..nem nem nem..te jó ég elment az eszem...
Mikor kitörölte a képet megkönnyebbültem...de fájt...mert ez egy emlék...egy új emlék róla ,az ugyanolyan régi Harry Styles és az új rossz Louis Tomlinson első képe.Hiányoznak a spontán hülyeségek...bár ez a tettem teljesen komoly volt...én..ha belegondolok megzakkantam ,de meg akartam tenni..MI A? én? NEM! De én ezt nem csak akartam...most is akarom..akarom Harryt!...
Gemma ajtajának csapódása ébresztett fel..Rohadt életbe Tomlinson szexhiányod van vagy mi! csak semmi pánik...kitalálok valamit.....

Harry
 -Elvállalja-Hangzott a hátam mögül. Louis odaállt mellém és magabiztosan nézett Gemmára. Félszegen rám pillantott.Nem szólaltam meg.Persze hogy elvállalom az összes házimunkát csak törölje ki azt a szart. 
Megláttam a képünket és félrenyeltem...csak egy másodpercen múlt és megcsókolt volna a legjobb barátom vagy mi..igazából nem tudom hányadán is állunk Louval ,de egy dolgot tisztáznom kell magamban..akárhogy is Louis egy FIÚ! 
Gemma visszavonulót fújt. Én még egy szúrós pillantással jutalmaztam előbbi tettét ,ő válszként csak ránk csapta az ajtaját..
Na jó és mi jön most? Igazából olyannyira zavarban voltam, hogy az arcom szinte lángolt.Nem mertem Louisra nézni, nem tudtam mit reagál.Nem tudom kezelni ezt a dolgot....Miért tettük..oké addig világos , hogy kanosak voltunk...de az hogy ezt egy fiú miatt...az már cseppet sem biztató..
Az hogy én meleg lennék...na nem..ez ki van zárva vagy hogy Lou..nem..soha nem feltételeznék róla ilyesmit.De előttem van ahogy rajtam fekszik, érzem forró leheletét az arcomon és a saját szavaim csengenek a fülemben"Mi lesz már!" 
Na jó..gyerünk Harry szedd össze magad!
-Át kéne öltöznünk.-mondtam Lounak közömbös hangon ,a földet bámulva. Mintha csak eláztunk volna és nem a vízzel teli kádban készültünk volna ki tudja mit tenni a másikkal, mert hogy én abban az állapotban nem álltam volna meg egy csóknál az is tuti...
MI???Mi a rosseb ütött belém! Egy fiúról van szó... 
-Kölcsön tudsz adni pár cuccot?-kérdezte Lou szinte suttogva.Kinyögtem egy ühüm-öt és a szobámba indultam ,vele a nyomomban.

Louis
Mikor már azt hinné az ember hogy ennél mélyebbre nem süllyedhet kiderül hogy , de igen...Én már átástam a bolygót képzeletben.Francba.És ha Haz anyukája hazaér. Harryt biztos lecseszné.De olyan a ruhánk mint...mint aki most búvárkodott volna vagy mi...
Hogy vagyok képes most erre gondolni. MAJDNEM MEGCSÓKOLTAM! Elmélkedésemből az zökkentett ki hogy neki mentem Harry ajtajának keretének.De így csak még kínosabban éreztem magam.Viszont ahogy beléptem az ajtón Harry illata áradt ki a szobából.Ugyan az a rend és minden ugyanott ,csak a falak kaptak más színeket.Épp sétáltam volna még beljebb amikor nekimentem Harrynek, aki éppen az egyik fiókban kotorászott. Szerettem ezt az illatot, egyszerűen ellazított.Ez most sem lett volna másképp, de nagyon idegesített hogy Haz egyszerűen meg sem szólalt. 
Meg akartam vele beszélni ,de nem akartam még nagyobb port kavarni. Majd kinyitja a száját ,ha akarja. Én kussolok.
-Remélem jók lesznek rád.-Törte meg a csendet miközben hozzám vágott néhány göncöt.Bassza meg....most mi van...ennyit bír kinyögni
-Köszi....-Szólaltam meg.Már vettem volna le a pólóm de az arcom elvörösödött.Nem mertem előtte levetkőzni.Mi történik velem?
Amikor meg akartam csókolni ...ismerős helyzet..4éve ugyanezt csináltuk csak egy medencében voltunk...részegek és felelsz vagy merszeztünk.
Persze akkor sem történt meg.....
Na jó én ezt nem bírom még azt is lehet hallani ahogy Gemma valamilyen hülye reklámot néz a tv -ben.Idegesítő.
-Haz....-láthatólag megleptem , hogy hozzászóltam...
-Igen? 
-Most akkor nem fogunk többé beszélgetni egymással? Vagy ..esetleg..haragszol rám?-Ki ne haragudna rám...azok után hogy majd nem..lesmároltam.
 -Ja..én? ...-látszik rajta hogy zavarban van..és olyankor olyan aranyos...Mi??! Fejezd be Louis!
-Én..nem..haragszok..mégis mire..én..nem..én csak..izé.
 -Haz..ami..az előbb..történt..-huhh akkor most jön a húzós része..
 -Tudom Lou! Felejtsük el! Mint akkor! -vágott a szavamba.Igaza van, ennek így kell lennie, de fáj.Valamiért nem lett jobb kedvem tőle.
 -Ja..izé..persze..-Mondtam.
 -Most meg mi a bajod Lou?-nézett rám. 
-Semmi..-fordultam meg és vettem le a pólóm.Nem akarok ránézni..úgy értem.. 
-Látom rajtad! Ismerlek annyira! 
-Tudom!-kiáltottam vissza. 
-Mi a franc bajod van most velem? Mit mondtam?! Ha?!-emelte fel a hangját.. 
-Se..semmit..sajnálom...csak felhúztam magam..mert..mert...-na jó most mit mondjak neki???-Ööö....hát....olyan hülye vagyok..hogy..izé...összevizeztem mindent...-hazudtam. 
-Ennyi? 
-Igen..mert most.....minden tiszta víz..és..ezzel a terhedre vagyok... 
-Jajj Lou de hülye vagy.-nevette. 
-Mi..mi olyan vicces? 
-Az hogy..-nem tudta befejezni mert megint elröhögte magát. 
-NA! Mondd el Styles!
 -Az.....azon röhögök ..mert azon húztad fel magad hogy minden vizes..-a végére én is elröhögtem magam. 
-Jól van na....-Most is tudnám..szekálni..például...Háhá!Engem ne röhögjön ki!
-Harry..amit a kádban műveltem..azt..igazából akartam!-megfordultam hogy lássam az arcát.Az egész feje fal fehér volt. Folytassuk.. -Igen..Harry! De..most csak ketten vagyunk ..és én...AKARLAK...-hangsúlyoztam ki az utolsó szót.köpni nyelni nem tudott....Közelebb mentem hozzá ...és megemeltem az állánál a fejét. A füléhez hajoltam és belesúgtam. -Csak..viccel..tem ! -és a végén hangosan elnevettem magam.Ő csak hangosan fellélegzett... 
-Jajj Haz..tudod milyen régen voltam már a szobádban? Na?! Ez.. 
-Hiányzol..-suttogta..alig érthetően..azt hiszi hogy nem hallom...
 -Haz... 
-Mi? Te..te hallottad? 
-Igen..és.. 
-Ne kérlek! Ne ítélj el! Én nem úgy értettem. 
-Hiányzol! 
-Mi? 
-Hiányzol! 3 éve minden más! Nincs senkim Zaynen kívül! Csak ő áll ki mellettem ! És ..és én voltam olyan hülye hogy összevesszek vele! Olyanokat vágtam a fejéhez amiket..nem kellett volna...És te? 3éve szekállak , piszkállak és basztatlak! De te semmit nem tettél ellenem! Követtem Zaynt, de téged..teljes mértékben elvesztettelek.Csak a szekálással tudtam felhívni a figyelmed! Tudod ,hogy 3 éve hiányzol és még most is olyan mintha mérföldekre lennél tőlem ,de itt vagy..És a faszomba is! Kurvára hiányzol! Hiányzik a legjobb barátom.
Harry
 -Harry...-kezdte megint. Ránéztem.-Amit a kádban műveltem..azt..igazából akartam!-ekkor már ő is engem bámult. Azt hittem magam alá csinálok.Elnyílt ajkakkal néztem ahogy egyre közelebb sétál hozzám. -Igen..Harry! De..most csak ketten vagyunk ..és én...AKARLAK...-csak pislogtam , vártam hogy felébredjek. Nem tudtam elhinni amit mond...egyszerűen nem fogtam fel a szavai.Hajából folyt a víz, végig a mellkasán, a hasán....kisebb víztócsákat hagyva maga után a padlómon. Már egészen közel ért és az állam alá nyúlt. Minden porcikám egy csókra számított. Mélyen néztem tengerkék szemeibe mikor hirtelen a fülemhez hajolt engem pedig kirázott a hideg.
Lehunytam a szemeimet -Csak vicceltem-suttogta.Hangjából kihallottam ,hogy mosolyog ,majd hangosan felkacagott.Szemeim hirtelen tágra nyíltak. Ennél még az is jobban esett volna ha pofon vág. Louis valamit nagyon megmozgatott bennem amit tulajdonképpen nem tudnék megnevezni.Hátrébb lépett és egyszer körbefordult hogy felmérje a változásokat a szobámat illetően. 
A lábamat néztem...nadrágomból csöpögött a víz. Louis levonta a következtetéseit..nem figyeltem rá igazán.
-Hiányzol.-suttogtam magam elé bámulva...talán kicsit túl hangosra sikerült.Nagyon megijedtem hogy esetleg félreérti az előbbi kis incidensünk után ezért mentegetőzni kezdtem.
 -Hiányzol.-állított le. Még hogy hiányzom neki. Hát eddig nagyon nem úgy tűnt.Eddig csak Zayn létezett én meg voltam a lábtörlő. 3 éven át teljesen kikészítettük egymást. Még csak egymásra sem néztünk. Egy jó szavunk nem volt a másikhoz. Többször volt már hogy egy-egy szócsatánk után körénk álltak az emberek és várták ,hogy mikor melyikünk fog először a másiknak ugrani. De most már ez a normális. Ezek vagyunk mi..viszont most még fenn áll a remény hogy ez változhat.
 Louis csak magyarázkodott. Én pedig hallgattam. Furcsa de egyre idegesebb lettem ahogy arról beszél hogyan bántotta meg Zaynt. 
 Lesütöttem a szemeimet amik csak haragomat tükrözték..Mitől lettem én ennyire ideges?...Louis csak mondta és mondta és én minden egyes szavát kétszer átgondoltam a fejemben, miközben az elmúlt három év képei lebegtek a szemem előtt. 
Az utolsó két szónál Louis átszelte a köztünk lévő távolságot és szorosan magához ölelt. Vizes ruháink teljesen áthültek és mondanom sem kell elég kellemetlen érzés volt ahogy a bőrömhöz tapadt. De abban a pillanatban nem érdekelt. Nem érdekelt semmi.
Louis vállára hajtottam a fejem és behunytam a szemeimet. Itt van..három éve most először...újra a legjobb barátomat ölelgettem
...mint két buzi, csurom vizesen, a hidegtől lila szájjal, átfagyva ölelkeztünk a szobám közepén....

6 megjegyzés:

  1. Wow! Ez nagyon jó rész volt! Gemmát imádom, 3 másolat :'D
    Várom mikor jönnek már össze Lou-ék ^^
    Gyorsan hozzátok a kövit kérlek!

    VálaszTörlés
  2. ááá ez király!! ez tetszetőős:D gyors kövit, várom a részeket:) nagyon kiváncsi vagyok minkor és hogy jönnek összexd sok sikert nektek!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! :D Várom a folytatást! :D

    VálaszTörlés
  4. Jaaaj, hogy nem veszik ám észre magukat! Fiúk! Ebből szerelem lesz...gyors kövit!!!

    VálaszTörlés
  5. Gemma :3 hát..kicsit magamra emlékeztet a csaj :) Imádooom! siessetek a kövivel :D

    VálaszTörlés
  6. http://larrystylinson-louisandharry.blogspot.hu/p/dijak.html egy kis meglepi! :D

    VálaszTörlés