2014. június 14., szombat

Akarlak!-35* !

Sziasztok! Időben érkeztünk!! :P és ezzel nem is szaporítva a szót jó olvasást mindenkinek! :P Még FONTOS ,hogy a rész +18!-as! (mint láthatjátok kinn van a felkiáltójel) és azért ha túl sok lenne az ilyen részekből akkor légyszi írjátok meg komiba! Próbálunk hozzátok igazodni ,szóval nyugodtan jöhet mindenféle óhaj- sóhaj! Na meg persze mindenkinek szuperjó nyarat és sok napsütést :)

Louis

Harry ajkai elváltak enyéimtől.Kezeimet hátára vezettem és még közelebb húztam. 
-Louis...nem fogok tudni leállni...-suttogta. 
-Ki mondta hogy állj le?-mosolyogtam , és megharaptam nyakát. 
Kezeivel megtámaszkodott fejem két oldalán. Hirtelen elszakadt tőlem és felállt az ágy mellé. Csalódottságot éreztem.. 
-Louis...azt akarom hogy ne én legyek az első....mármint egy pasi...
-Hazza...-próbálkoztam. 
-Semmi Hazza...most megyek zuhanyzok.... 
-Én is szeretnék...-adtam meg magam. Így is elég messze eljutottunk.És érezhettem őt. 
-Jó de előre szólok hogy nem adok törölközőt, másodszor pedig nincsen pólód és az alsód, nos annak kampec. 
-Ez engem nem izgat ,majd leveszem rólad a ruhát amikor nem figyelsz.. 
-Majd meglátjuk..-fogta meg kezem és felrántott állásba.Rögtön takargatni kezdtem magam. 
-Csak nem szégyenlős vagy?-húzott a fürdő felé, ahol belökött a zuhanyzóba. 

Egyik kezével fejem fölé nyomta a kezeimet. 
-Harry te meg mit..?-nem hagyta hogy végig mondjam , mert arcon locsolt a zuhanyrózsával.
 -Ezt miért?
 -Mert megérdemelted , Louis.
 -de miért? 
-Mert ,azért! És most megfürdetlek...-nyomott kezébe egy kis tusfürdőt. Hasamat kezdte el simogatni és egyre lejjebb haladt.Ficánkolni kezdtem alatta. 
-Hazza!Engedj el!-sikongattam. 
-Nem..., na jó , de. 
-Azért ám.-bólogattam majd kimásztam onnan.-Adj egy törölközőt-nyavalyogtam. 
-A-a!-mosolygott ,miközben fülig vörösödve takartam magam. 
-Légyszi.... 
-Nem... 
-Jó,akkor felveszem a ruháid..-vettem föl magamra a pólóját, ami a combomig ért. Aztán az alsóját is.Visszaszaladtam a szobájába ,miközben még javában zuhanyzott ..és bámult. 

Befeküdtem az ágyába .De már csak arra emlékeztem hogy Harry visszaér és betakar, aztán teljes sötétség.



Liam


-Nos milyen volt a szarpucolás.-szólalt meg végül, mikor végzett a bámulással.

-Hát tudod. Leigh-anne annyit kérdezősködött rólad hogy tulajdonképpen egy percre sem szabadulhattam a csinos kis pofádtól.- elkezdtem kutatni a közös polcunkon egy törölközőért. Muszáj volt letusolnom. izzadt voltam és mocskos.


-Ki az a Leig-anne?-kérdezte fintorogva és felém mászott az ágyon

.-Egy barátom.-válaszoltam semleges hangon és kirántottam sötétkék törölközőm és egy tiszta alsó után kutattam. 

-Aha.- bólintott.-biztos...rendes.

Felkelt az ágyról és elém állt még mielőtt kimehetrtem volna az ajtón.

-igen. Nagyon aranyos.-mondtam kicsit idegesen hogy engedjen már ki végre.-Niall megtennéd...


-Feküdj le velem.-bukott ki belőle, semmi kertelés nélkül. A szám is tátva maradt. 


-Hogy mit..mondtál?-hitetlenkedtem.


-Azt hogy feküdj le velem ,Liam!-végig a szemembe nézett. 

Annak a törékeny fiúnak nyoma sem volt többé. határozottan állt előttem. hangja is magabiztosan csengett.Magamban mérlegelni kezdtem. Aztán kitisztultak a gondolataim.
Átkoztam magam ,hogy ilyesmit akár képes lennék még csak fontolóra is venni. Szabad kezemmel arrébb taszigálltam Niallt a vállánál fogva és a kilincsért nyúltam.

-Itt hagytad a tusfürdőd.-szólalt meg immár a hátam mögül. Sóhajtottam.Majd megpördültem és körbenéztem a kupis szobánkban.



-Fogalmam sincs hová tehettem. -vakargattam a tarkóm és úgy tettem mint he ez az előbbi kis magánbeszéd meg sem történt volna. Niall az éjjeliszekrényhez lépett és elvette róla a saját tusfürdőjét.-nesze. Vidd az enyémet.-nyújtotta felém. hideg tekintetétől kirázott a hideg. egy 'kössz kíséretében kikaptam a kezéből a flakont és amilyen gyorsan csak tudtam kipucoltam a fürdőbe. 


Mire a zuhanyfülkéhez értem minden ruha lekerült rólam.Szabadulni akartam ebből az egész őrültségből. Most miért csinálja ezt velem? ha ennyire szexhiányos miért nem tud elmenni valahova és keresni magának egy lelkes válalkozót..Megengedtem a melegvizet, behúztam a függönyt és a hideg csempének nyomtam a tenyerem így megtámasztva magam. Egyébként is hülye lenne az aki nem menne el egy ilyen önzetlen sráccal mint Niall..aki nem mellesleg őrülthelyes..Mi van?
A vízsugár alá döntöttem a fejem. Néztem ahogy lábaimat kikerülve folyik a víz a lefolyóba. vettem egy mély lélegzetet és nyomtam egy kis tusfürdőt a kezembe és behaboztam magam. kellemes illata volt. 
Nem túl erős, mégis összetéveszthetetlen. Niall illata. nem tudtam betellni vele. Szinte az egész flakon tusfürdőt elhasználtam. Közben akaratlanul is elém villantak a képek. A képek mikor befeküdt mellém. Mikor átölelt. Mikor lehúzta rólam a boxerem. Ahogy remegtek a kezei. A szemei amik egyre ködösebb árnyalatra válltanak..miattam. Ekkor már a hangok is megszólaltak a fejembe. Minden egyes lélegzetvétele. A sóhajai ..és ahogy a nevemet suttogja.

-Kurva élet!-csaptam bele a falba. ujjaimmal végigszántottam vízes hajamat. szóval most ... most kéne magammal valamit kezdeni. ilyen állapotban nem mehetek vissza a szobánkba..Niallhoz. Gyűlöltem magam hogy pusztán egy illat ennyire képes volt beindítani...Az ő illata. Kipislogtam szemeimből a belefolyt vizet és elrántottam a függönyt. Kizárt. kizárt hogy én magamhoz nyúljak ha egyszer itt van, tőlem alig pár lépésnyire niall. döntöttem. lehet hogy később nagyon megbánom, sőt biztos, de ez most nem számít. Akarom őt. jobban mint bárki mást. Lazán a derekam köré csavartam a törölközőt és elindultam visszafelé. magamra is ráhoztam a frászt, de már mindegy. Döntöttem.


-Niall?-kérdeztem, miközben szemem állandóan a szöke fejet kereste.

-Mit akarsz?-nézett fel az ágyamról(?)

-Én csak..-játszottam ujjaimmal.
-Ha kinyögöd túlesünk rajta..
-Abba hagynád a flegmázást? Épp azt akarom kinyögni hogy le akarok feküdni veled , erre te ...- a mondat vége lehalkult.Bizonyára leesett mit mondtam.Mikor megláttam reménnyel teli tekintetét újra megszólaltam.
- De kizárólag csak szex, semmi több és még annyi, hogy nincs csók.-szögeztem le. Hosszas hallgatás után megszólalt.
-Rendben.-csak ezt a szót vártam és két lépéssel átszeltem a köztünk lévő távolságot. Egyik kezemmel végig simítottam arcélén.,,Az ő illata.."futott át agyamon. Arcommal övé felé közeledtem.fura érzés járta át testem.
De biztos csak a fürdős incidens miatt.Kicsit lefagyhattam , mert Niall erősen nyomta a száját az enyémnek.Ekkor eltávolodtam tőle.
-Nincs csók... Ajkaimm súrolták a bőrét.Néhány helyen meg szívtam az, ettől jhangos nyögések hagyták el torkát. Tetszett hogy ezt én váltom ki belőle.. Kezem hajáról hátára vezettem.Rajta még olyan sok a ruha,engem pedig csak ez a frottír anyag takar. Óvatosan döntöttem hátra az ágyon, miközben a szabad kezemmel benyúltam pólója alá és hasát kezdtem simogatni. Hátán pihentetett kezemet kicsúsztattam alóla és lerántottam róla a pólóját. Fölé másztam.
-Niall..-lihegtem.Kérdő tekintettel vizslatott.
-Csak annyi, hogyha egyszer ebbe belekezdünk akkor nem tudok leállni... Nem húzta mosolyra a száját, komolyan vette amit mondtam. Végig csókoltam mellkasát, de eközben övével kezdtem vacakolni. De csak nem sikerült, így Niall segített és innentől már ki lehet találni, hogy hol kötött ki a nadrágja. A levegő felforrt körülöttünk, a testem lángolt és szabályozatlanul vettem a levegőt, pedig még nem csináltunk semmit. Kezem alsója szegélyére helyeztem ,majd lassan lehúztam róla. Elváltam tőle , majd lágy csókokkal hintettem be nyakát ,ami elég hamar harapássá módosult. Egyik lábát feljebb húzta így hozzám ért. Ekkor szakadt el bennem az a tűréshatárnak nevezett vékony, kis cérna.

Megfogtam kezeit és a derekamra csavart törölköző széléhez vezettem öket ,miközben megharaptam a nyakát. Rögtön vette a célzást és megszabadított az utolsó anyagtól ami közénk állhatott. kezét aztán végigsimította a hátamon és hajamba túrt. kicsit lejebb engedtem a testem. Teljesen egymásnak simultunk. Kicsit mocorgott alattam, mire megszorítottam a csípőjét és magam felé húztam. -Jóságos ég...-támaszkodtam meg feje mellett. megszólalásomra elvigyorodott..végre. -Mi van? tetszik.-belemarkolt fenekembe ,ettől éreztem hogy kicsit elpirultam. Nem mintha nem lett volna csodás érzés, de mégiscsak niall teszi ezt velem. -Sz..szeretnéd te...-kezdtem de rögtön elkezdte nemlegesen rázni a fejét.-de én..nem is tudom.-kicsit meginogtam. Elfordítottam róla tekintetem. Niall kinyúlt oldalra és leoltotta az éjjeliszekrényen világító lámpát , így még az eddigi gyér fény is megszűnt létezni ,helyét átvette a teljes sötétség. fejemet újra arca felé fordítottam és éppen megszólaltam volna ,mikor lábait derekam köré fonta még közelebb kényszerítve magához. tehetetlenül sóhajtottam fel. -Niall én..-döntöttem fejem az övének. -menni fog.- fonta karjait a nyakam köré. -Nemm..nem kéne valami...-nyöszörögtem. Sóhajtott egyet. -Liam. Ha akrsz valamit ,mondd! Ne aggódj már ennyire. -Csak tudod ,mégis hogy most nekem nem kéne felvennem vagy én igazából nem is tudom..-össze vissza beszéltem Én sem értettem a saját szavaimat ,hogyan is várhattam el tőle hogy felfogja mit dadogok össze neki. De megértette, amivel eléggé meglepett. -Ha az óvszerre gondolsz ,akkor van az éjjeliszekrényem.. -mégis hogy gondoltad hogy majd én most felkelek innen és odavonszolom magam és.. -ha van jobb ötleted nagyokos akkor hallgatlak. Amúgy meg csinálhatjuk koton nélkül is. Engem nem zavar. -látni nem láttam ,de éreztem ahogy megrántja a vállait. Újra elvörösödtem. -Van...azt hiszem van..az én fiókomban is.-motyogtam. -Jókor szólsz..-nyögte és megint kinyújtva egyik kezét kihúzta a legfelső fiókot. -talán nem itt kéne tartanod.-mondta. -Simán ki fogják szúrni a szobaellenőrzésnél, nagyon eredeti vagy Payne. -húzta vissza karját benne az ismerős ezüstfényű csomagolással. -legalább megtudják hogy fontosnak tartom a biztonságos szexet és megnyugszanak.-el akartam venni tőle de nem engedte. -Nos..engem ettől ne félts.-hangjából egyértelművé vált számomra hogy vigyorog.-..majd én..-folytatta és hallottam ahogy feltépi a csomagolást. Egyik kezével végigsimított oldalamon amitől kirázott a hideg és kénytelen voltam lehunyni a szemeimet. -Niall inkább majd én.. -Sss..-csitítot és megszorítva csípőm kicsit távolabb tólt magától. Gyors volt és pontos, bár nem mondhatnám hogy elkapkodta volna a dolgokat. Határozott mozdulatokkal görgette rám a gumi. Érintésére ,hiába is szorítottam össze a számat, halk nyögések törtek elő belőlem. -A többi rajtad múlik.-súgta. Ajkai súrolták fülcimpám ,erre kicsit megrázkódtam. -Biztos..hogy ..kész..vagy..-ziháltam. -A rohadt életbe, nem veszed észre mennyire kész vagyok tőled! csinállj már valamit! Folyton csak nyivákolsz meg aggodalmaskodsz, komolyan ilyen vagy az ágyban. Őszintén mondom enél még az is jobb volt mikor részegen estél nekem.-szavaira először megilletődtem, aztán a harag gyenge hulláma öntött el. -Durva játékot szeretnél horan!-ujjaimmal a hajába túrtam és meghúztam ezt ,ezzel feje kicsit hátradőlt.-tőlem megkaphatod. csak aztán nehogy megbánd!-bele haraptam alső ajkába hogy ezzel is ingereljem. Rögtön megemelte magát egy csók reményében ,de erősebben húztam meg a haját ezzel leállítva. -Ne rosszalkodj!-közvetlenül szájába súgtam a szavakat. Erőtlenül nyöszörgött alattam. Végignyaltam járomcsontját véül kéjesen belesóhajtottam a nevét a fülbe. Körmeit hátamba vájta ,elégedetten mosolyodtam el. nem igazán voltam oda a káromkodásért ,de ha a helyzet megkövetelte.. -kurva életbe Niall..kibaszottul az enyém leszel! Holnap meg sem bírsz majd mozdulni! -Csináld már..-sziszegte fogai között. -Mit türelmetlenkedsz? csak nem kíváncsi vagy rá mit is tudok ,pontosan az ágyban? Érdekel?-kérdezgettem halkan miközben számmal egy percre sem szakadta el bőrétől. karjait a nyakam köré kulcsolta és fülemhez hajolt. alig hallottam mit mond hiszen éppen hogy elment egy suttogásnak ,de a lényege lejött. -..mutasd..meg mit ..tudsz..-levegőért kapkodott. Szavai hatására úgy éreztem az ereimben a vér hirtelen lávává alakult és valami szét akar égetni belülről. Részemről feladtam. Nem érdekelt ha meghallanak. Higyjenek amit akarnak. Niallt akarom. Előrébb löktem egész testem ,így már Niallban voltam. -Bassza meg!-szitkozódtam miközben ezzel egyidejűleg niall fájdalmasan felnyögött. vártam. de nem bírtam sokáig és lassan mozogni kezdtem benne. -li..liam..-kezemmel feje mellett támaszkodtam ,éreztem ahogy izzadt hajam a homlokomhoz tapad. gyorsítottam. egy idő után niall szipogni kezdett. Leálltam. -niall én..-kezdtem. -Folytasd!-mondta és összeszorította kezei közt a lepedőt.Megráztam a fejem. -nem ..ez így nekem nem megy..hiába van sötét..látom..látom magam előtt az arcod és meg kell mondjam ... -Jól van..akkor..-elengedte a lepedőt és mellkasomnál fogva eltolt magától. Kihúztam magam belőle, mire mindketten felnyögtünk.Lábai között térdeltem és vártam a reakcióját. Lassan felült aztán hátat fordított és négykézlábra ereszkedett előttem.-és..most..folytasd-szipogott továbbra is. -felejtsd el! tudod mit. hagyjuk az egészat a fené.. -Liam-hajtotta le a fejét.-csak..bízz bennem...Folytasd!

-De... -Bízol bennem? Akkor folytasd! Bólintottam,bár tudom, hogy úgy sem látta.Kezeimet mellkasára helyeztem és így húztam közelebb magamhoz.Mikor újra benne voltam felnyögött. -Niall ha tudnád....milyen kurva szexi vagy...amikor miattam nyögsz...-suttogtam. Lassan kezdtem mozogni.Nem akartam megint látni ahogy sír, miattam. -Tényleg...tényleg csak aggódni.. tudsz?-kérdezte két nyögés közben. -Nem hiszm hogy tudni akarod milyen vagyok..-mosolyogtam, miközben az eddigieknél is nagyobbat löktem rajta.-de hát legyen. Feljebb húztam mellkasánál fogva , így már térdelt.Kezeimet derekára csúsztattam és erősen megmarkoltam.Háta hozzásimult mellkasomhoz.Míg kezeimmel mozgattam csípőjét. Füléhez hajoltam , miközben folyamatosan mozogtam benne. Megharaptam fülét ,majd rátértem nyakára és kicsit sem finoman megharaptam puha bőrét.Majd a füle mögötti területet kezdtem szívni. Egyik kezemet vándorútra indítottam és megmarkoltam combja belső részét, ennek hatására az eddigieknél is nagyobbat nyögött. A szobát hangos nyögéseink hangja .járta át. A szoba fülledt volt és csak a Hold gyér fénye világított rá Niall hátára. Teljesen ráhajoltam, miközben mozgásom egyre gyorsabb lett. Megharaptam vállát majd végig szántottam nyelvemmel egészen füléig. Egyre nagyobbakat löktem rajta-kicsit sem finomkodva-ezért az ágy a lökéseim ritmusára nyikorgott. Még jobban akartam amikor meghallottam egy-egy az eddigieknél nagyobb nyögését. Kezeim visszatévedtek ni csípőjére és erőteljesen mozgattam azt,biztos vagyok benne hogy ujjaim nyoma meg fog látszani. Nyakát megharapva folytottam el egy elég hangos nyögést.Rögtön megéreztem a vérízét nyelvemen.Ez látszani fog. -Niall...-nyögtem a nevét, miközben csípőjét mozgattam.


Niall
Mikor Liam beleharapott a nyakamba éreztem ahogy fogai felsértik bőrömet. felszisszentem. Erősen markolta a csípőmet nem engedve távolabb magától. az elején egyáltalán nem volt bennem félelem. Érezni akartam Liamet, minél közelebb tudni magamhoz. Ám most ,hogy a fájdalom nem enyhül ,nem tudom mit kéne tennem. Nem szólhatok neki, hiszen én akartam így. A fájdalom erősödött bennem mikor Liam lökései intenzívebbekké váltak. kezeimmel nekitámaszkodtam a falnak ,hogy ne kelljen annyira erősen tartania. Újabb könnycsepp folyt végig az arcomon a sokadikat követve. hogy lehetek ennyire puhány. Elbőgtem magam. remek.
próbáltam megnyugodni ,de nem ment. A homályban láttam ahogy izzadt karjaimról visszatükröződik a fény. Mindkét kezem remegett. Liam elengedte a derekam és egyik kezét a hasamra vezette másikkal hajamnál fogva vállára rántotta a fejem. -Még..soha..senkivel ..nem ..volt..ennyire..jó..-suttogta a fülembe ,de mondandója vége nyögésbe fordult. hiába is szorította össze fogait, nem nagyon sikerült elfojtania semmit. tetszett amit mondott. Nagyon is. Néhányszor halkan felsikoltottam de elengedte a hajam és befogta a szám. Másik kezét lassan lefelé vezette hasfalamon. megszorítottam a kézfejét még mielőtt megérinthetett volna. -Nem!-nyöszörögtem ,bár tenyerét még mindig erősen számra nyomta. -de..-nem értette mi bajom. nem akartam hogy rám koncentráljon. neki akartam jót. szaggatottan magamba szívtam a levegőt és hogy megváltoztassam előző szándékát előrébb hajoltam, ezzel elszakadva hátamhoz simuló felsőtestétől. közben elvette a kezét szám elől és hátulról a hajamba turt. Jobb kezemmel befogtam saját számat , balt pedig elvéve a falról az ágy támlájára szorítottam és hátra löktem magam. A fájdalom pillanatok alatt áramlott szét minden egyes porcikámban. kezem lecsúszott szám elől.
már mindkét kezemmel az ágytámlába kapaszkodtam levegő után kapkodva. Könnyeim megállíthatatlanul ömlöttek ,hiába parancsoltam nekik megálljt. Igyekeztem halk maradni. Liam nem állt meg. beharaptam alsó ajkam és máris éreztem a vér sós ízét a számban. Orromon át nem tudtam elég oxigénhez jutni. Szinte fuldokoltam ,de tudtam ha kinyitom a számat rögtön felsikítok. Megéreztem Liam tenyerét a mellkasomon. ismét felrántott magához. újra bepróbálkozott ,de ezúttal nem volt erőm elemelni onnan a kezét. -Ne..-sóhajtottam ,de talán meg sem hallotta. lassan mozgatni kezdte kezét lábaim közt, aztán fokozatosan felvette saját mozgásának tempóját. képtelen voltam rá koncentrálni...a fájdalom nem engedte. Szemeim előtt olykor-olykor sötét foltok jelentek meg. Ilyenkor Liam sóhajai eltompultak mögöttem.
-Niall..azt hiszem mindjárt..-nyögött fel újra és vállamra döntötte a fejét. Az eddigieknél is erőteljesebben mozgott. kezeimet már nem szorítottam görcsösen ökölbe, erőtlenül lógtak oldalam mellett. Csupán Liam tartott. Bal kezét átbújtatva enyém alatt ,erősen szorította mellkasomat. tiszta volt számomra ,ha nem így lenne összeesnék. erőtlenül szívtam magamba a levegőt de minden lélegzetvétel megerőltető volt. Szólnom kell neki. Nem bírom tovább. De képtelen voltam akár egy szót is kinyögni. ekkor valami vékony csíkban végigfolyt az egyik lábamon. Liam elélvezett volna és csak az...de az nem lehet ,gumi van rajta. Abban a pillanatban rájöttem. Vér. látásom egyre homályosodott. fejem előrecsuklott. Liam egész teste megfeszült mögöttem. -Li..Liam..nem..bir- nem tudtam befejezni. Valami elkapott és magával rántott. egyre csak zuhantam a sötétben. Még hallottam Liam hangját valahonnan nagyon távolról ahogy a nevemet mondja. Összeestem. azt sem fogtam fel hogy Liam karjaiban vagyok -e vagy hagyott eldőlni. Aztán hirtelen a fájdalommal együtt minden megszűnt körülöttem létezni.

Liam -Niall!-kiabáltam, de nem felelt.Kihúztam magam belőle és hátára fektettem. -Hé,Niall..-fogtam meg arcát. Rohadt életbe! Mit tettem?Hiába szólongattam,rázogattam vállát, vagy tettem bármit ,nem felelt. Megéreztem valamit lábamnál.Ujjamat végig húztam rajta és a hold fény segítségével megláttam a vöröses anyagot bőrömön. -Niall.-suttogtam miközben ránéztem. Nem tudtam mit tegyek.De kapcsoltam, csak nem tudtam meg tenni. De észhez tértem és hívtam a kórházat. Niall A fejemben lévő űr kezdett szertefoszlani.Próbáltam kinyitni szememet,de túl erős volt a fény. Először le se esett , hogy hol vagyok , vagy az hogy miért vagyok ott.De miután felnyitottam szemem és megláttam a fehér falakat minden beugrott. Liam,az elviselhetetlen fájdalom és a vér. Oldalra pillantva-ami kisebb erőfeszítésbe telt-megláttam Liamet. Egy széken ült és arcát tenyerébe temette. -Li..-suttogtam mert nem voltam biztos abban hogy alszik. -Niall?-kérdezte miközben kikukucskált mutató- és hüvelykujja közt.-Én..én sajnálom..-már megint kezdi.. -Képzeld én meg nem... -Ez nem volt vicces Niall....megijesztettél...-húzta közelebb a széket ágyamhoz. -Hát ,nekem mondod?-húztam egy gyenge mosolyra számat. -Nagyon fáj? -N..-kezdtem de nem tudtam befejezni,mert valaki berontott az ajtón, jobban mondva valakik. -Mit csináltál te szerencse csomag?-kérdezte Harry miközben az ágyam szélére ült. -Fordítok:Vagyis, mi történt?-mondta Lou nevetve miközben Liam mellé állt. -Egy pillanat és visszajövök, veszek valami innivalót..-surrant ki Liam az ajtón.-Bassza meg..-suttogtam

8 megjegyzés:

  1. Azt a uzhfgegfvbu!! Meghaltam! vagy valami nagyon hasonló :P
    Te jó ég szegény Ni ,azért kíváncsi vagyok mivel magyarázzák ki magukat :D Nagyon szeretem ezt a blogot és várom a kövi részt! Jah és részemről nekem bejönnek a +18 -as részeitek is :P Nos ez az én szerény véleményem :) nektek is szupi nyarat csajok!

    VálaszTörlés
  2. úristen neeee :D iszonyat jó.:DDD
    azthittem Larry megteszi, tökre megörültem az elején.:c igen, enyhén nagyon Larry shipper vagyok.:D
    de nem csalódtam ám, nem azért mondom, imádom a másik párost is. imádom. imádom az egészet:DD

    VálaszTörlés
  3. u.i.: nekem is bejönnek a 18+ as részek.^^

    VálaszTörlés
  4. Nagyon imádtam! :D Szegény Niall... Hogy mi történt? Kìváncsian várom, hogy hogyan magyarázzák meg a többieknek! :D Nekem semmi bajom a +18-al, szeretem! ;)

    VálaszTörlés
  5. WAAAAA!!! *0* imadom a blogot! *0* a +18-as reszek azok allatiak!!! :33 Szegeny Niall. :( belekepzeltem magam abba,hogy mennyire fajhatott neki. :( Amugy en jobban szeretem a Niall es Liam kapcsolatat. De Larryt is. :) Nagyon sok szeretettel varom a kovii reszt. :) :*

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! Egy kis meglepi nálam. ;)
    http://harryandlouisaretogether.blogspot.hu/2014/06/1-dij.html

    VálaszTörlés
  7. Nem tudnal segiteni?
    az Ethan és Carter könyvet szeretném olvasni te nincs lehetőségem megvenni, vagy megrendelni, nem tudnal valami online oldalt ahol olvasható vagy letölthető formaban fent van? előre is köszönöm a választ.
    XoX.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia kedves névtelen :) Igen én is szeretném majd a közel jövőben elolvasni a könyvet és biztos én is online fogom.
      :D nos itt egy pdf ,remélem sikerül megnyitnod
      http://konyvmolykepzo.hu/reszlet/ethancarter.pdf
      Xx Lucky

      Törlés